13 юни 2009

Гавра с...

Тази година имам постижение, с което се гордея - не съм гледал нито едно българско риалити. Е, добре де отделил съм им някакво време, но то е пренебрежимо малко. Виповете са ме облъчвали точно половин епизод, а с айдълите съм прекарал само около час.

"Най-необикновеното риалити в България(Ясновидци по БТВ - б.м.)" обаче не съм го гледал нито веднъж. Не знам какъв е сюжета, не знам кои са участниците, не знам дори в колко часа го излъчват.

Затова вчера бях много изненадан, когато разбрах, че в последния епизод "ясновидците" ще "разследват" убийството на сестрите Белнейски.

Оставям на страна факта колко са истински всичките телеврачки(нова дума), гадатели и т.н. По-важното в случая е че едни хора(продуцентите предполагам) са готови да употребят тази трагедия само за да вдигнат малко рейтинга на предаването си. За да демонстрират "ясновидците" предполагаемите си способности(и за пари естествено), екипът на предаването се подиграва с паметта на момичетата.

Другият въпрос е как родителите на сестрите са позволили това? Ако изобщо някой ги e питал?

Подозирам, че поредната риалити дивотия ще се провали, макар че щом има хора, които да слушат колко е "дълбок" Азис може би ще се намерят и такива, които да гледат финалния епизод. Пък и я си представете, че някой от "ясновидците" вземе, че разкрие убийството...
да бе, ама някой друг път.

P.S. Вече се сетихте как свършва заглавието, нали?

1 коментар:

Блог на Павел Николов, астрофилолог каза...

Не гледам телевизия и добре е, че някой от време на време написва нещо за телевизията, за да се убедя, че съм прав, като не гледам телевизия.