18 октомври 2010

Сергей, аз те подкрепям(с няколко месеца закъснение)




"По-добре късно отколкото, никога" важи с пълна сила за този пост.

Август, 2010 г.

БСП продължава със забавните рекламни кампании. Първо бяха бабите копунджиики, а сега "Воля за промяна". Каква промяна със синовете на апаратчиците от политбюро? Но както и да е. Разбрах, че на Бузлуджа младежите от т.нар. "младежко" БСП получили задачка да напишат как ще изглеждат новините след 20 или пък бяха 30 години. Две от нещата, които измислили са, че след 20-30 години Серго още ще е председател на БСП, а Бойко ще бъде пуснат предсрочно от затвора. Не че съм фен на господин премиера, дори не гласувах за него, но защо пък точно в затвора? Защо пък не? В миналото, доста често, БСП е вкарвала неудобните ѝ именно зад решетките. О, пардон, имах предвид БКП - двете партии нямат ама абсолютно нищо общо. Виж другото подкрепям. Аз съм за Сергей да остане председател на БСП до живот. С такива младежи и такъв председател след 30 години я отиде някой на Бузлуджа, я не.

П.П. Тук трябва да кажа, че съм бил на събора на БСП цели два пъти(не че нещо - разузнавам противника). Събитието доста наподобява селски сбор, със сергиите, скарите и народните песни. И двата пъти имаше много хора и това не е чудно, защото:

автобусните билети са евтини(БСП явно доплаща на фирмите)

за симпатизантите има безплатна бира и кебапчета

голяма част от хората отиват, за да се насладят на гледката или да разгледат "летящата чиния", в която, въпреки решетките, се влиза през дупките в стените

Няма коментари: