16 декември 2009

Смешни са

Много ми е смешен Волен Сидеров, който сега иска да сваля новините на турски, а преди двайсетина години е защитавал турците от страниците на "Демокрация".

Смешни са ми всичките пишман-националисти, които през живота си не са виждали жив турчин, но ги мразят, щото така е модерно.

Смешни са ми всички, който са против турското влияние в ефира на БНТ, а гледат "Перла" и слушат Таркан.

Смешни са ми тези, които сега искат да свалят новините на турски, а ще ореват света за нарушени права на малцинствата ако Унгария или Украйна спрат предаванията на български по местните радиа.

Смешни са ми всички, които участват в анти-турски групи във Facebook, а протестират против групата "Fuck Bulgaria" - това се нарича лицемерие, дами и господа.

Смешни са. Гордеят се, че са българи, защото няма с друго какво да се гордеят.

Волен Сидеров иска да маха новините на турски... И аз искам много работи ама не може.

Няма коментари: